top of page

Newsy od naszych partnerów

Skriware

Skriware ma niesamowite wieści, które rozpoczną nowy rozdział w nauce w szkołach średnich! Przedstawiamy SkriController - innowacyjne i wszechstronne rozwiązanie, które rozwija kompetencje uczniów w dziedzinie elektroniki, robotyki i programowania.


SkriController to kompletny zestaw, zawierający wszystkie niezbędne komponenty, które przeprowadzą uczniów przez całą edukacyjną ścieżkę w tym ekscytującym obszarze.


Co uczniowie mogą osiągnąć z SkriController:


Zdobyć solidne podstawy pracy z mikrokontrolerem w dedykowanym środowisku,

Odkryć magię mechatroniki, tworząc konstrukcje, które zachwycą wszystkich,

Programować wizualnie, korzystając z intuicyjnego języka, który uczyni kodowanie zabawnym,

Poszerzać swoje umiejętności, przechodząc do języków tekstowych w dedykowanym środowisku,

Projektować i testować swoje własne układy elektroniczne, przekształcając swoje pomysły w rzeczywistość.


A to nie wszystko! SkriController oferuje różnorodne opcje programowania, które dostosowują się do indywidualnych preferencji:


SkriApp - mobilna aplikacja do programowania w blokach, umożliwiająca kodowanie w dowolnym miejscu i czasie,


Arduino - świat języka C++ otwiera przed Tobą nieograniczone możliwości,

MakeCode - korzystaj z blokowego programowania, Pythona i JavaScript, zgodnie ze swoimi upodobaniami.


Dodatkowo, prezentujemy SkriKit S - najnowszy rozmiar zestawu SkriKit, zawierający aż 1090 elementów! Edukacyjne klocki konstrukcyjne SkriKit S rozwiną nie tylko umiejętności manualne, ale także myślenie i wyobraźnię przestrzenną uczniów. Możliwość złożenia konstrukcji własnoręcznie pozytywnie wpływa na rozwój zdolności koncentracji, organizacji miejsca pracy, planowania i wykorzystania różnego rodzaju połączeń w praktyce.


Ruszasz w letnią podróż do fascynującego świata technologii? SkriController i SkriKit S będą Twoimi wiernymi przewodnikami!

Onevo


Magiczny Dywan Onevo dla żłobków i przedszkoli - urządzenie wspierające rozwój już od trzeciego miesiąca życia.

Naszym celem jest prawidłowy rozwój każdego człowieka. Pokolenia wychowane w czasach wszechobecnych komputerów łakną nowinek technicznych i trudno je za to winić, gdy naśladują dorosłych, zapatrzonych w ekrany. Nie chcemy wprowadzać całkowitego wykluczenia cyfrowego, bo technologie będą towarzyszyć nam i naszym dzieciom przez resztę życia. Wiemy natomiast, że w szczególności najmłodsi, powinni być wprowadzani w ten świat w sposób przemyślany, bezpieczny i kontrolowany. Ostatnio przeprowadziliśmy badania naszych interaktywnych aplikacji, które potwierdziły pozytywny wpływ na rozwój funkcji poznawczych dzieci, ich zdolność do przyswajania wiedzy oraz rozwój motoryczny. To skłoniło nas do przygotowania nowych pakietów, które dedykujemy dzieciom już od trzeciego miesiąca do trzeciego roku życia (z podziałem na dzieci raczkujące i chodzące), a także dla tych od trzeciego, do szóstego roku życia. Z radością prezentujemy nasz najnowszy pakiet gier na Magiczny Dywan onevo - Fitness dla najmłodszych, stworzony specjalnie dla dzieci, które pragną odkrywać świat w sposób aktywny i zdrowy. Nasze aplikacje, zaprojektowane przez ekspertów z uwzględnieniem rozwoju motorycznego i poznawczego dzieci, przeniosą najmłodszych w niesamowite miejsca, wprowadzając je w świat technologii z uniknięciem negatywnych skutków samotnej interakcji ze szklanym ekranem, takich jak przebodźcowanie, izolacja i brak ruchu. Zamiast tego, dzięki rozszerzonej rzeczywistości, proponujemy zrównoważony rozwój, socjalizację z innymi w realnym otoczeniu i mnóstwo świetnej zabawy.


"Fitness dla najmłodszych" zawiera aż 36 interaktywnych gier, podzielonych na dwa poziomy, aby uwzględnić różnice w rozwoju dzieci. Oferujemy także 75 kart pracy oraz 36 zestawów ćwiczeń z użyciem różnych przedmiotów, co wzbogaca proces nauki i prowadzenia zajęć z dziećmi. Dodatkowo, pakiet zawiera scenariusze do przeprowadzenia interaktywnych zajęć z różnymi grupami wiekowymi.

Co wyróżnia nasz pakiet? Oprócz aktywnego rozwoju psychofizycznego dzieci, gry te kształtują percepcję wzrokową i słuchową, rozwijają spostrzegawczość, koncentrację uwagi, koordynację ruchową, równowagę, szybkość i gibkość. Dzięki temu, dzieci nie tylko rozwijają swoje umiejętności, ale również nabierają ciekawości i radości z nauki. To nie tylko zbiór gier, ale także narzędzie do twórczej edukacji i zabawy dla żłobków i przedszkoli. Wierzymy, że dzięki naszym aplikacjom, dzieci będą miały możliwość rozwijania swoich umiejętności, współpracy i radości z nauki. Więcej informacji: https://onevofloor.com/pl/katalog/edu#pakiet-fitness-dla-najmlodszych

Szkoła w Chmurze

W ramach projektu Szkoła w Chmurze 12 grudnia 2022 r. uruchomiła Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli. To oznacza, że nauczyciele mogą skorzystać ze szkoleń również finansując je ze środków przeznaczonych na doskonalenie zawodowe nauczycieli.

Wprowadzane do szkół nowoczesne rozwiązania edukacyjne wymagają odpowiedniego przeszkolenia kadry nauczycielskiej. Dlatego Szkoła w Chmurz stale poszerza swoją ofertę szkoleniową dla rad pedagogicznych, która pozwoli nauczycielom swobodnie korzystać z nowych narzędzi.

Szkoła w Chmurze jest Certyfikowanym Partnerem Szkoleniowym Microsoft w Edukacji, Skriware, Aktin, Insert oraz Promethean. Przeprowadziła już ponad 5 tysięcy szkoleń w całej Polsce, w których uczestniczyło ponad 30 tysięcy nauczycieli.

W naszej ofercie można znaleźć szkolenia z takich obszarów jak:

• STEAM w edukacji;

• Monitory interaktywne;

• Microsoft 365;

• Kompetencje miękkie;

• Programy InsERT.

Od nowego roku szkolnego w ofercie znajdą się nowe tematy szkoleń, podążając za obecnymi trendami edukacyjnymi. Pojawią się m.in.:

• „Sztuczna inteligencja w rozwoju zawodowym nauczyciela” – jak używać możliwości AI do wsparcia i automatyzacji wybranych obszarów pracy nauczyciela; • „Moja pierwsza apka – PowerApps” – szybkie środowisko programistyczne do tworzenia niestandardowych aplikacji na potrzeby Twojej szkoły;

• „Media społecznościowe w promocji szkoły” – redagowanie w popularnych mediach społecznościowych: Facebook, Instagram. Rola mediów w promocji szkoły. Cyfrowe publikacje (e-booki, cyfrowe prezentacje, plakaty, e-biuletyny, gazetki szkolne, prezentacje wideo, podsumowania projektów);

• „Canva – projektowanie materiałów graficznych w edukacji” - projektowanie i tworzenie wszelkich materiałów graficznych wykorzystywanych w szkole: dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty, logo, itp.

Więcej informacji można znaleźć na www.szkolawchmurze.pl.









0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Sztuczna inteligencja (AI) szybko transformuje krajobraz edukacji. Od indywidualizowanego uczenia się po adaptacyjne ocenianie, AI jest wykorzystywane do poprawy wyników uczniów w różnorodny sposób. O

AKTIN Sp.z.o.o. W okresie od września do października wzięliśmy udział w aż 5 konferencjach edukacyjnych, a nasze stanowisko odwiedziło ponad 1200 przedstawicieli placówek oświatowych. Podczas konfere

bottom of page